Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Ιστορική αναδρομή.....

Ήταν Οκτώβριος του 2007 όταν έμαθα όλη την αλήθεια...Εκείνη την ώρα ένιωσα να περνάει όλη μου η ζωή σαν ταινία μπροστά από τα μάτια μου μέσα σε μια στιγμή...Όλες οι καλές και οι κακές αναμνήσεις, οι χαρούμενες και οι στενάχωρες, κάθε μία με τη δικιά της αξία...Καθόμουν απέναντι από το γιατρό μου όταν μου τα αποκάλυψε όλα...Απαγορεύεται να πίνω και να οδηγώ...Και δεν εννοούσε και τα 2 μαζί... αλλά το καθένα ξεχωριστά...Το σοκ ήταν μεγάλο...Μια σκέψη τριγύρισε μέσα στο μυαλό μου (ναι μπορώ και σκέφτομαι, πολλοί που με ξέρουν θα έχουν εκπλαγεί αυτή τη στιγμή)
«Τι κάνουμε τώρα ???»
Αφού όλοι γνωρίζουν ότι...

«Το αλκοόλ δεν λύνει τα προβλήματα...
Το πολύ αλκοόλ λύνει τα προβλήματα...»
Δ.Μ.

Αποφάσισα λοιπόν ότι δεν γινόταν διαφορετικά, έπρεπε να ακολουθήσω τις προσταγές του...έστω κατά 50%...Έτσι έβγαλα κάρτα απεριορίστων διαδρομών, έφτιαξα και το ποδήλατο μου που για χρόνια καθόταν σκονισμένο μες την αποθήκη και σταμάτησα να οδηγώ. Επακόλουθο όμως ήταν να δημιουργηθεί ένα δυσαναπλήρωτο κενό μέσα μου... Δοκίμασα πολλά πράγματα για να αναπληρώσω το κενό που μου δημιουργήθηκε, και «καήκα» με πολλά περισσότερα... WoW, Line Age, Pro, FIFA 08, Facebook, Gladiatus κλπ κλπ....μάταια όμως....
Μέχρι τη στιγμή που αποφάσισα ανοίξω blog....(για κακή σας τύχη!!!)

Αν λοιπόν ψάχνεις για ένα blog όπου θα διαβάσεις κείμενα, απόψεις, θα προβληματιστείς, θα αποκτήσεις νέες γνώσεις και άλλα πολλά τέτοια πράματα λύπαμαι που στο λέω άλλα είσαι σε λάθος μέρος και καλύτερα να μην συνεχίσεις...

Αν από την άλλη απλά θες να γελάσεις λίγο και να περάσει ευχάριστα η ώρα σου...Scroll down...

Δεν υπάρχουν σχόλια: